Nauka interakcji społecznych – żłobek Reduta
Wiemy teraz, że dobrej jakości opieka dzienna może w przyszłości pomóc w osiągnięciu sukcesu akademickiego i społecznego. W rzeczywistości lata od urodzenia do 5 roku życia są postrzegane jako okres krytyczny dla rozwoju podstaw myślenia, zachowania i dobrego samopoczucia emocjonalnego. To właśnie w tych krytycznych latach dzieci rozwijają swoje zdolności językowe, poznawcze, społeczne i emocjonalne.
Nauka współpracy grupowej
Badania nad stałymi korzyściami płynącymi z opieki, jaką oferuje żłobek Reduta we wczesnym dzieciństwie wykazały, że dzieci, które chodziły do przedszkola, mają tendencję do uczenia się lepszych umiejętności interakcji społecznych i dojrzałości emocjonalnej niż dzieci, które tego nie robiły. Rodzice pozostający w domu mogą zabrać swoje dzieci do interakcji z dorosłymi i innymi dziećmi w podobnym wieku. Ale co z rodzicami, którzy pracują? Na szczęście to zjawisko społeczne występuje naturalnie w przedszkolu, gdzie dzieci mogą spotykać się z opiekunami i innymi dziećmi w ich otoczeniu.
Dzięki kontaktom towarzyskim mogą nauczyć się ważnych umiejętności, takich jak rozwiązywanie problemów, normy społeczne i akceptowalne zachowania. Dobra żłobek, taki jak Parkland Children’s Academy, również dokłada wszelkich starań, aby wspierać pozytywne interakcje między dziećmi, zapewniając holistycznie kochające i opiekuńcze środowisko.
Planowanie dnia dzieciom
Jako ludzie jesteśmy stworzeniami z przyzwyczajeniami i najlepiej rozwijamy się w codziennej rutynie. Małe dzieci są jeszcze bardziej podatne na rutynowe zachowania i najlepiej funkcjonują w codziennych harmonogramach. Harmonogramy te obejmują na przykład czas przeznaczony na jedzenie, spanie, korzystanie z nocnika i zabawę. Harmonogramy zapewniają poczucie komfortu i porządku, ponieważ dzieci uczą się wiedzieć, czego się spodziewać w ciągu dnia. Dzieci, które nie mają struktury, mają tendencję do bardziej chaotycznego zachowania, łatwo się denerwują i często stają się niesforne, jeśli doświadczają nieuporządkowanego dnia.
Pracownicy żłobka wiedzą, co robić, jeśli chodzi o płacz dzieci, niewłaściwe zachowanie i jak tworzyć zachęcające i opiekuńcze środowiska. Większość pracowników opieki dziennej zdaje sobie sprawę z ważnych etapów rozwoju niemowląt. Powinny być kadry, które mają pasję do dzieci – potrafią określić obszary rozwoju, których brakuje lub które wymagają wczesnej interwencji. Nasza kadra posiada wiedzę z lat wczesnego dzieciństwa na temat opieki nad dziećmi.